Халықаралық Паралимпиадалық Комитет (IPC) Бонн қаласында (23 қазан) әлемнің 200-ден астам сарапшылардың басын қосқан үшінші жыл сайынғы медиа және маркетингтік саммитін өткізді.

Нильсен қолдаған бір күндік шараға ХПК, ХОК, Ұлттық паралимпиадалық комитеттер, Агитос қоры, Халықаралық федерациялар, коммерциялық серіктестер, хабар таратушылар, әлеуметтік медиа арналары және үкіметтік емес ұйымдар өкілдері қатысты. Бірқатар тақырыптар панельдік сессиялар мен презентациялардан құралды.

Саммит барысында паралимпиадалық ойындар арасындағы пара спорты бойынша чемпионаттарды қалай көбейту, брендті жандандыру, паралимпиадалық қозғалыстың әлеуметтік әсері және мәліметтерді қалай тиімді ету туралы мәселелер қозғалды.

Pegasus Dream Tour туралы жаңартулар, сонымен қатар JP Games 2020 жылдың басында іске қосқан алғашқы ресми Паралимпиадалық бейне ойыны және сіз ойлағаннан да қиын, Токио 2020 Паралимпиада ойындарының алдында тұсаукесері болатын Паралимпиада тарихы туралы деректі фильм талқыланды.

Қонақтар қатарында IPC президенті Эндрю Парсонс, ХОК-тің Маркетингті дамыту жөніндегі вице-президенті Кристиан Войгт, Австралияның бес дүркін паралимпияшысы Курт Фернли, швейцариялық спринтер София Гонсалес, Лондондағы Маркетингтің бұрынғы директоры Грег Нюгент және Нильсеннің атқарушы вице-президенті Ғаламдық жетекшісі Mike Wragg болды. Оларға Біріккен Ұлттар Ұйымының тұрақты даму мақсаттары акциясы, Twitter, британдық паралимпиялық 4 арна, Жапонияның NHK, Ottobock және Adecco паралимпиялық хабарлаушылары мен панелистері қосылды.

Крейг Спенс, IPC Маркетинг және коммуникациялар жөніндегі бас маманы, осыған орай: «Біздің үшінші жыл сайынғы медиа және маркетингтік саммит біздің ең үлкен және ең жақсысы болды және өте құрметті халықаралық спикерлердің фантастикалық тобын жинады.

«Паралимпиадалық қозғалысқа қатысу және белсенділікті арттыру бойынша әлемдегі әр түрлі мүдделі тараптардың көптеген жұмыстары бар. Бұл саммит өткен жылғы тәжірибемен бөлісіп, болашаққа үмітпен қарауға мүмкіндік берді.

«Токио-2020» Паралимпиадасы тез жақындаған сайын, біз шын мәнінде ойындардың жаһандық әсерін барынша арттырып, пара спорты арқылы әлеуметтік интеграцияны арттырғымыз келеді. Бұл саммит бізге қол жеткізуге көмектесетін көптеген маңызды тараптарды біріктіруге мүмкіндік берді ».

Сейсенбі күні IPC медиа және маркетинг саммитінің алдында IPC бүкіл әлем бойынша жеті паралимпиялық серіктестерді, үш халықаралық серіктестерді және басқа да IPC ресми жеткізушілерін жинайтын серіктестер семинарын өткізді. Семинарда Токио 2020 Паралимпиада ойындарының айналасында жүзеге асырылатын бірлескен жұмыстар мен науқандар күтілді.

Алексис Шефер, IPC-тің коммерциялық, телерадио және маркетинг жөніндегі директоры: «Соңғы жылдары біз PyeongChang 2018 Паралимпиадалық қысқы ойындарымен бірге жаңа эталон орнатып, Паралимпиадалық қозғалысқа белсенді қатысып жатқандығымызды байқадық.

«Токио-2020 ең жақсы паралимпиадалық ойындар бола алады. Әріптестердің семинары біздің Ойындарға деген ұмтылыстарымызды бөлісу, идеялармен алмасу және шараға қызығушылық пен қызығушылықты арттыру үшін қалай бірлесіп жұмыс істеуге болатындығын қарау үшін маңызды болды.»

Осы аптада 500-ден астам мүдделі тарап Бонн қаласында IPC-тің 30 жылдығын атап өтуге жиналды. Бір аптаға созылған басқа бағдарламаларға екі күндік IPC конференциясы, ХПК 19-шы Бас ассамблеясы, Allianz қолдаған 2019 Паралимпиялық спорт және медиа марапаттары және ХПО-ның үш онжылдығын атап өтуге арналған арнайы гала түскі ас кіреді.